Ćwiczenia na żylaki nóg

Wysoki procent światowej populacji cierpi na żylaki, a udział ten wzrasta nawet wśród specjalistów, których praca trzyma je siedzi jeszcze przez wiele godzin dziennie w biurze.

Poza tym jest nieestetyczne, żylaki mogą być bolesne i powodują zmęczenie i obrzęki nóg, które odbiera chęć do ćwiczeń. Jednak chociaż żylaków może być spowodowana predyspozycją genetyczną, istnieje kilka sposobów, aby zapobiec żylaków i zmniejszyć ból i obrzęk związane z żylaków. W tym artykule pokażemy najlepsze ćwiczenia, aby zapobiec i pozbyć się żylaków.

Możesz być także zainteresowany: jak zlikwidowac zylaki na nogach

1. Ćwiczenia biurowe

  • Rozszerz swoje nogi do przodu.
  • Skieruj swoje palce w kierunku sufitu, utrzymywać przez 10 sekund, a następnie zwolnić.
  • Skieruj swoje palce w kierunku podłogi, utrzymywać przez 10 sekund, a następnie zwolnić.
  • Powtarzaj kroki 2 i 3, 10 razy.

2. Samochódowe Ćwiczenia

  • Obróć nogi w kostkach.
  • Start z 2 serii 15 ruchów. obracając je najpierw do ruchu wskazówek zegara.
  • Potem w lewo.
  • Pomiędzy każdą serię, trwać 20 sekund odpoczynku.
  • Zwiększenie liczby serii stopniowo.

3. Ćwiczenia stojąc

  • Stojąc, nogi równoległe.
  • Kołysać tam iz powrotem z palcami do pięty.
  • Powtórz 10 do 15 razy.
  • Odpoczywać przez 10 sekund.
  • Powtórz kroki od 2 do 4, 5 razy.

4. Ogólne ćwiczenia

Pedałowania stymuluje regularne skurcze mięśni nóg i aktywuje krążenie krwi. Jeśli nie są aktywne, można jednak dodać do wieczornej rutyny 10 minut ćwiczeń:

  • Połóż się na plecach i unieś nogi.
  • Bądź ruchy treading.
  • Start z 4 serii 15 ruchów.
  • Odpocząć przez 20 sekund pomiędzy każdą serią.
  • Stopniowo zwiększać liczbę ruchów na serii.

Więc, jakie ćwiczenia są dobre dla zdrowia żył i które są odwrotne?

Ćwiczenia na nogi dla żylaki

  • Noga dźwigów – siedzieć na podłodze / mat lub leżeć na plecach z nogami prosto. Powoli unieś jedną nogę w czasie od podłogi. Trzymaj nogę w powietrzu, pozwalając biegu krwi w dół i wykonać kopię zapasową nogę. Powoli opuść nogę z powrotem na podłogę. Powtórzyć po drugiej nodze.
  • Cielę rodzi – Stoisko z nogi wyprostowane. Powoli rosną na swoich palcach, a następnie dolną część pleców w dół.
  • Nogi rowerów – Połóż się na plecach, przynosząc swoje nogi w powietrzu i zginanie ich na kolana. Powoli zaczynają pedałować nogi jakbyś jazda na rowerze. Można również zrobić to samo ruch jedną nogę na raz, na przemian nogi pomiędzy seriami.
  • Rzuca boczne – Stojak z nogami hip-szerokość barków. Krok w bok z prawą nogą, pochylając prawe kolano na 90 stopni kąta. Twoja lewa noga powinna być w lekkim kostce. Aby wznowić swoją pozycję wyjściową, powoli zaczynają wyprostuj prawą nogę, przynosząc nogę z powrotem do hip-szerokość stanowiska. Powtarzać się na lewej nodze. Pamiętaj, aby upewnić się, że kolano pozostaje bezpośrednio na kostce podczas wykonywania lonży boczną.

Pieszy

Najlepszym ćwiczeniem jest chodzenie. Zwiedzanie jest działalnością o niskim wpływie, który rozciąga i wzmacnia swoją pompę cielęcej, co zwiększa przepływ krwi.

Postawił sobie za cel, aby dojść w 30 minut dziennie co najmniej pięć dni w tygodniu. Park dalej przy zakupie więc można chodzić trochę więcej. Twoje żyły będzie dziękuję za to!

Rower stacjonarny lub eliptyczny (ćwiczenia na orbitreku a żylaki)

Inne ćwiczenia niewielki wpływ, takie jak jazda na rowerze stacjonarnym lub za pomocą eliptyczne są idealne do ćwiczeń mięśni łydki i poprawę przepływu krwi cielęcej pompy bez umieszczania nacisk na stawy i kości.

Bieganie

Jazdy lub jogging jest fantastyczny ćwiczenia aerobowe, które dostaje mięśnie łydek i stóp w ruchu, ale może to niekorzystny wpływ na stawy. Jeśli jesteś zagorzałym biegaczem, spróbować jazdy na torze lub syntetycznej trawiastej nawierzchni w celu zminimalizowania wpływu wysokiej cementu lub chodniku.

Podnoszenie ciężarów (ćwiczenia na siłowni a żylaki)

Wysiłku fizycznym można umieścić obciąża krążenia żylnego. Jak płynie krew się noga żyły do serca, że przepływa przez żyły głównej w jamie brzusznej. Zwiększenie ciśnienia w jamie brzusznej przez podnoszenie ciężkich, a wytężając siły utrudnia krew z podróży z powrotem do serca. Krwi żylnej następnie baseny w żyłach nóg zwiększenie ciśnienia żylnego i refluks żylny lub odwrócenie przepływu w żyłach nóg na żylaki w nogach.

Podnoszenie ciężarów nie jest wielka forma ćwiczeń dla zdrowych żył do końca życia. Jeśli nie podnosić ciężary, użyj dobre techniki podnoszenia: niższą wagę i wysokie rutyny rep, wydech podczas podnoszenia i włączenie aktywności aerobowe, takie jak spacery czy jazda na rowerze stacjonarnym zaraz potem w celu uzyskania krwi krążącej ponownie. Pamiętaj, aby nosić skarpetki kompresji przy jednoczesnym podnoszeniu ciężarów i jest bezpośrednio po pomoc z ruchomymi krew do góry w kierunku serca.

Tagi:

ćwiczenia na żylaki nóg, skurcze żył w nogach, badanie przepływu żył w nogach, krążenie żylne w nogach, krążenie krwi w nogach, jakie ćwiczenia na żylaki nóg, jakie ćwiczenia są dobre na żylaki, ćwiczenia na siłowni a żylaki, ćwiczenia na orbitreku a żylaki, ćwiczenia na stepperze a żylaki, ćwiczenia na żylaki jąder, joga ćwiczenia na żylaki, czy ćwiczenia pomagają na żylaki, ćwiczenia na żylaki można wykonywać mając

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *