Dieta na żylaki nóg (co jeść przy żylakach)

Poprawa diety może zarówno zmniejszyć ciśnienie w żyłach i wzmacniają je. Nie przestrzeganie zdrowych wskazówek z tej strony może zwiększyć ryzyko zachorowania na nowe i większe żylaki. Wystarczy dodać następujące najlepsze pokarmy dla żylaków do swojej diety i pożegnać się tych brzydkich żyłach.

Zobacz także: leczenie żylaków

Powstawanie żylaków i pajączków czasami można zapobiec lub zwolnił naturalnie zmian żywieniowych. Ta internetowa Przewodnik do żylaków i Żywienia dostarcza Państwu wyczerpujących informacji i wskazówek, jak zapobiegać i leczyć żylaki naturalnie z jedzeniem.

Krwi żyły transport z resztą korpusu do serca i zawierają jednokierunkowych zaworów, które zapobiegają przepływowi krwi z powrotem do pozostałej części organizmu. Żylaki powstają, gdy zawory osłabić w żyłach, co pozwala połączyć krwi w żyłach zamiast pompowana z powrotem do serca. Żylaki pojawiają się zwykle na plecach cieląt lub na wewnętrznej stronie nogi ze względu na zwiększoną presję na żyłach nóg wynikających ze staniem i chodzeniem. Pojawiają się one w powiększeniu, nabrzmiałe żyły i często fioletowy lub niebieski. żyły krzyżowe są podobne do żylaków, lecz są one mniejsze i bliżej powierzchni skóry. pajączki mogą także pojawić się na twarzy.

Żylaki są najczęstszym zaburzeniem żyły w Polsce, wpływając do 60% osób, z których większość stanowią kobiety. W wielu przypadkach, żylaki po prostu problemem kosmetyczne, jednak w niektórych przypadkach mogą być bolesne i powodują dyskomfort. Żylaków może również prowadzić do innych komplikacji zdrowotnych, w tym zapalenia żył (zapalenie żył), owrzodzenia skóry, a skrzepów krwi.

1. Jedz więcej błonnika

Gdy szczep lub wstrzymywać oddechu podczas oddawania stolca, tworzy większe ciśnienie w żyłach w dolnej odbytnicy. Ten odcedzanie zwiększy obrażenia żyłach i potencjał do rozwoju hemoroidy i żylaki.

Jest to proste rozwiązanie, aby uniknąć siedzi na toalecie zbyt długo: jeść więcej błonnika. Podczas zwiększyć ilość błonnika w diecie, upewnij się, aby wypić z butelką wody przez cały dzień. Płyny pomagają utrzymać stołek miękkie i łatwe przenoszenie.

Dodanie większej ilości błonnika w diecie nie powinno wymagać większych zmian ani żadnego dodatku. Sztuką jest, aby uniknąć trzech białych trucizn i zastąpić je z ich zdrowego odpowiednik.

Trzy białe trucizny są:

  • Biała mąka
  • Biały ryż
  • Cukier

Wystarczy wymienić białą mąkę z całej mąki pszennej. Mąka z pszenicy zawiera wszystkie witaminy, minerały, białka i włókna, które są naturalnie obecne w ziarna. Zamień białe pieczywo z 100% pieczywo pełnoziarniste. Czy to samo z makaronem.

Biały ryż może zastąpić ryż brązowy i dziki ryż. Ludzie którzy przechodzą do brązowego ryżu zamiast białego zobaczyć wiele poprawy ochrony zdrowia, w tym obniżenia ciśnienia tętniczego i niższym ryzykiem cukrzycy. Jest to prosta zmiana, która może dać duże korzyści.

Ostatnim trucizna jest cukier. Zamiast jedzenia słodki przekąskę, jeść owoce. I zamiast dodawania cukru do śniadanie lub deser, dodać kilka małych owoców, takich jak jagody. Wzmocnienie przeciwutleniaczy wzmocni swoje żyły. Dodatkowa błonnik pomoże Ci schudnąć, utrzymując pełną dłużej. I powolne uwalnianie energii z owoców będzie Cię aktywne na dłużej.

2. Wybierz pokarmy zawierające rutynę, aby wzmocnić żyłach

Najlepsze pokarmy dla żylaków są te, które zawierają rutynę. Rutyna należy do dużej rodziny flawonoidów. Pigmenty te rośliny mają wiele skutków dla organizmu, jednym z najważniejszych jest zmniejszenie kruchości i przepuszczalności naczyń włosowatych, zmniejszając ryzyko rozwoju nowych żylaków. Choć nie jest tak skoncentrowany i skuteczny jak ekstraktów Essentials krążenie, żywności, które są naturalnie bogate w rutyny może umieścić szanse na Twoją korzyść, jeśli chodzi o zdrowe nogi.

Rutyna zawiera przeciwutleniacz, środek przeciwzapalny, naczyniowe (ochronny naczyń krwionośnych) i przeciwzakrzepowy (ochrona przed skrzepy krwi) właściwości.

Naturalne źródła rutyna:

 

Gryka
Gryka
 

Jabłko
Jabłko
 

Wiśnie
Wiśnie

Winogrona
Winogrona

Jeżyny
Jeżyny

Morela
Morela

Zaleca się również:

Rukiew wodna

Ta starożytna zakład, że większość ludzi albo miłość albo nienawiść jest prawdziwym pokarmem superbohater, który został wykorzystany w leczeniu i zapobieganiu szeroką gamę dolegliwości. Hipokrates, ojciec medycyny, zwany rzeżucha na “wyleczenie leczy” i znajduje swój pierwszy szpital w pobliżu strumienia, gdzie mógłby rosnąć rukiew aby pomóc w leczeniu swoich pacjentów. We współczesnej medycynie, rzeżucha jest często zalecane dla osób z żylakami. Rzeżucha jest dostępny w większej rundzie supermarkety roku, ale można też rozwijać swoje własne zbiory, jeśli masz ogród. Dzięki unikalnej pieprzny smak, rzeżucha może przemiły dodatek do sałatek, kanapek, a nawet tłuczone ziemniaki!

Awokado

Awokado jest pełen naturalnych związków, które zwalczają żylaki. Zawierają one zarówno witaminy C i witaminy E, dwóch kluczowych witamin dla zdrowia naczyń. Awokado jest także na początku listy pokarmów roślinnych najwyższego stężenia glutationu cząsteczki tripeptydu chroniącego serce, żył i tętnic przed uszkodzeniem utleniacza. Glutation zapewnia także witamina C i witamina E może działać prawidłowo. Jako dodatkowy bonus, awokado są zazwyczaj niskie w pestycydów i innych szkodliwych substancji chemicznych.

Imbir

Nawet przed terminem “pożywienie” został wymyślony, imbir został cieszył się w ciągu wieków na jej właściwości aromatyczne, ostry smak i jego właściwości prozdrowotne. W medycynie, imbir jest często stosowana w leczeniu żylaków ze względu na jego zdolność do rozpuszczenia fibryny w naczyniach krwionośnych, w celu poprawy krążenia. Osoby z żylakami mają upośledzoną zdolność do rozkładania fibryny (fibryny, co powoduje, że żyły, by stać się nierówne i twarde). Świeży imbir, który jest uważany za najbardziej skuteczną formą imbiru jest dostępne przez cały rok w sekcji wytwarzania supermarketów.

Szparagi

Jeśli chodzi o żylaki, szparagi jest dobrym warzyw dodać do swojej listy zakupów. Pomaga wzmocnić żyły i naczynia włosowate i zapobiega ich rozerwania. Jako bonus, szparagi jest zazwyczaj niski w pestycydów, a nawet zakaz produkcji metodami ekologicznymi. Przy sporządzaniu szparagi, upewnij się, że dokładnie oczyścić pędy, jak dolna część rośliny często zawiera zanieczyszczenia. Nie jest to jednak konieczne, aby obrać pędy szparagów, zwłaszcza jeśli wybrałeś cienkie, świeże pędy szparagów.

varicose-veins-1

Czego nie jeść przy żylakach

  • Alkohol
  • Kawa
  • Czekolada
  • Sól

Tagi:

dieta na żylaki nóg, żylaki pierwsze objawy, żylaki dieta, dieta przy żylakach, czy żylaki są groźne czy żylaki są dziedziczne, sposób na żylaki, jedzenie na zylaki, produkty, dieta optymalna na żylaki, dieta dąbrowskiej żylaki, zioła na żylaki nóg, czego nie jeść przy żylakach, co jeść przy żylakach

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *